Via Hanseatica edendab turismiteed läbi Balti riikide. See muutis keerukamaks kui konkreetse piirkonna või riigi identiteedi kujundamist.
Lahendus erines klientide turunduskava soovitustest. Plaanis oli sisse seatud spetsiifiliste elementide plaan, ning kui ma selgitasin oma loogikat nad nägid, et see oli õige tee minna.
Kontsept: kutse reisida teel ja uurida … mis on üle silla, üle mägede ja väljaspool piire? Sõna otseses mõttes: teed, mis sisenevad ja läbivad Balti riike.
Ma tundsin, et geograafiliselt on vaja näidata reklaamitavat marsruuti. See on kontseptuaalne lahendus, mis põhineb Balti riikide kujundamisel Kesk- ja Lääne-Euroopa inimeste vaatenurgast. Selle asemel, et illustreerida mõnda konkreetset vaatamisväärsust, otsustasin ma jätta vaatajatele oma enda kujutlusvõime. Soovitatav on lame jooksev maastik. Erinevate värvitasandite seadet kasutatakse kauguse leidmiseks, et see ei oleks nii asukohapõhine.
Sümboli pehme laine kajastub spetsiaalselt kirjatüübiga – ametlikum kirjatüüp muudaks selle liiga ettevõtlikuks. Logo on selgelt turismilogode stiilis.
Logo koostamise juhtnõõr on koostatud reklaammaterjalide, liiklusmärkide ja tähiste kooskõlastatud rakendamiseks huvipakkuvates objektides marsruudil.