Kuna see vee pakendi vorm on uus ja harjumatu, peab pakendi graafika viivitamatult ütlema “mugav, värske, voolav vesi”. Tsentraalne “etikeetielement” koos kaubamärgi ja tekstiga on väga teadlik viide pudelivee logode väljakujunenud žanrile. Logo taha loodi fotomontaaž, mis viitab sellele kuidas Pandivere kõrgendikul sademed filtreeritakse läbi lubjakivi kihtide ja kuidas sellest kujuneb Lavi looduslikult voolav allikals. Paekivi ristlõige sobib loomuliku taustana etikeeti jaoks. Lavi etikeeti tagant paiskuvad veejoad, tuues esile toote/pakendi eripära – see graafilise disainilahendus kirjeldab ka selgelt “kuidas kasutada”. Pakendi graafika muudab selle võõra toote koheselt arusaadavaks. Kandekäepidemed on vesises taeva taustal lihtsalt isoleeritud, kutsudes pakendit üles võtma ja proovima.
Enne trükitud toorpakk materjal näeb välja hõbedane ja on hästi peegeldav. LDPE-plastile sügavtrükkimiseks oli saadaval 6 värvi. CMYK-pildi printimiseks peaks esmalt olema valge alatrükk. Saadaval oli veel üks tahke Pantone värv, mida kasutati sinise kaubamärgi tähtedeks. Tekitades allatrükitud valges maskis väljalõike, trükiti sinine üle otse hõbedale, muutes sinise väga peegeldavaks ja pilkupüüdvaks. Teistes valitud kohtades oli valges maskis auk kus hõbematerjal peegeldus otse, jättes mulje, nagu oleks kasutatud hõbefooliumi.
Püstine 5-liitrine kott on suurepärane valik vee pakendamiseks mitte ainult keskkonnasõbralikkuse tõttu, vaid ka kulutasuvuse huvides. Kott kasutab tavaliste PET-pudelitega võrreldes ainult murdosa PET-materjalist ning tootmisel ja jaotamisel kulub palju vähem energiat. Kokkuvõtlikult võib öelda, et kotis on väikseim süsinikujalajälg kui teised PET-i pakendis veed.
Paki kujunduses arvestati sellega, kuidas pakk paindub ja kummardub selle täitmisel. Pakendi tagakülg lihtsalt kordab ümbritsevat panoraami, kaubamärgi keskset “etikeeti element” pikendatakse vertikaalselt, et kanda täiendavaid toote üksikasju. Esiküljel oleva kraani asemel jäljendab tumesinisest vöötkood diskreetselt langevat vett. Kujunduse servast servani ulatuvate horisontaalsete joonte tõttu ühinevad pakid külg külje kõrval poeriiulil väga hästi.
Graafilise disaini üldine selgus ja lihtsus tugevdab sõnumit, et tegemist on puhta ja loodusliku tootega.