Lavi on looduslike allikate asukoht Lääne-Virumaal, mis on iidsetest aegadest kuulus taastavate ja tervendavate omaduste poolest. Looduslikest allikatest pärit vesi on orgaaniliselt filtreeritud läbilaskvate kivimite abil, lubjakiviga mineraliseerunud ja liivakiviga puhastatud.
Mölderi perekond on juba ammu allikate ümber põldu harinud ja soovis nüüd jagada looduslikult puhast ja töötlemata Lavi vett. Tiiu Mölder, väga teadlik keskkonnaprobleemidest, uuris ja jõudis järeldusele, et 5-liitristesse plastkottidesse pakendamine oleks palju keskkonnasõbralikum kui paljudesse väikestesse plastpudelitesse pakendamine. Ükskõik, mis pakendimeetod valitakse, on vaja kaubamärki – ja see peab olema piisavalt tugev kaubamärk, et konkureerida väga paljude olemasolevate kohalike ja rahvusvaheliste vee kaubamärkidega.
Teades et pakend on ebastandardne, otsustasin et bränd peaks olema konventsionaalse vee brändi taoline. See tuvastaks toote tüübi selgelt, isegi kui pakendivorm on ebaharilik.
Märgi LAVI kujundamisel leidsin tähtede “LA” vahelise tühimiku kompenseerimiseks meetodi nende tähtede tüpograafia katmiseks, andes idee vee voolust kaubamärgile. Samuti soovis klient, et ma kasutaksin Eesti lipuvärve ja see sobiks hästi veega, nii et väga lühikese kaubamärgi nimele mõlemale küljele lisati diskreetne kaligraafiline element – see võimaldas tasakaalustada laiema eestikeelse ja/või ingliskeelse tekstiga selle all. Teades, et pakend trükitakse hõbedasele alusmaterjalile, plaanisin mõne sinise värvi otsetrüki hõbedale üle trükkida (et saada peegeldava efekti) ja lubada, et valge lipuvärv jääks peegeldava hõbedana printimata. Elemendi “etikeetiraam” ülemine kõverus aitab pakendile visuaalset mahtu lisada ja mängida koos täidetud pakendi ebakorrapärase kõverdatud ruumalaga.
Kasutasin paindlikkuse huvides pakuti kaubamärgi lõplikku kujundust kolmes erinevas variandis koos elemendiga “etikeetiraam”, millele lisandus ka raamita versioon.