Emajõe Disainil paluti soovitada Eesti turule spetsiifiliste värskete munade uut kaubamärki. Pärast ajurünnakut ja vaatamist olukorda klientide vaatepuktist, avastasin ma idee “hea” muna kohta. Kuid ma teadsin, et “hää” tähendab võru keeles “head”, nii et “hää” kasutamine viitab munade kohalikule lõuna-eesti päritolule.
Nii et “hää” pakuti kaubamärgi lahenduse ankruks, kuna tal on kõik õiged ühendused. See “hää” koos suuruse ja sõna “muna” tulemuseks oli brändi perekonna nimi: “pisi-, paras-, suur-, hiigelhäämuna”.
Selle kaubamärgi otsesust, lihtsust ja tugevust laiendati hää minimalistliku munaraku sümbolile. Kaubamärgi lihtsus ja kõnekeelne tuttav näitavad ausust ja kaubamärki, mida saab usaldada.
Sümbolit saab visuaalselt tõlgendada kui munarakku ja munakollast ristlõikega (nagu näiteks, kui skaneeritakse valguse jaoks kvaliteedikontrolliks) või praetud muna pannil. Kaubamärki on lihtne printida ühe värvina taaskasutatud munakarpidell või väikestes suurustes, näiteks muna logol ja kuupäeva templil.