Dimela (nüüd Dimedium) planeeris luua mitmesuguseid lemmikloomatoite, mis peaksid konkureerima pikaajaliste turuliidritega, kuid meil ei oleks olnud rahvusvaheliste lemmikloomatoidu kaubamärkide suurt reklaami eelarvet. Uus tootemärk pidi toetuma pakendile ise.
Pakkusin välja “retro brändi” väljaarendamise kontseptsiooni – kaubamärgi, mis tundus olevat Lääne-Euroopa turgudel juba aastaid hästi välja kujunenud ja usaldusväärne. Pakend järgiks ka retro-stiili, mis võimaldaks selgesti eristada standardse disainilahenduse “uut, paremat – õnnelikku, tervislikku lemmiklooma fotot” peamistest lemmikloomatoitudest supermarketite riiulitel.
Dimelani veterinaarsesse taustale pakkusin välja nime “Dr. Stern “, portree targast mehest, kellel on kindel nägu konservatiivse, distsiplineeritud loomaarsti või koera kasvataja õhkkonnas.
Välisriigi retro brändi kontseptsioon aitas ka lahendada mitme keele probleemi. Läänemere ja Põhjamaade turgude jaoks peame lisama 6 keelt pakendite esiküljel ja tagaküljel (eesti, läti, leedu, vene, soome ja rootsi keeles) nii, et millist siis the pakendi esiküljel kõige silmatorkavamaks? Lahenduseks oli lisada nimetatud keelte juurde veel üks ingliskeelne ja seetõttu lisatakse kaubamärgi antiigi stiilis ornamendile ingliskeelne tekst “Pet’s fine quality goods”.
Logo on joonistatud vaseplaadi söövitusstiiliga ja on väga üksikasjalik. Joonekaalud ja vahekaugused joonte vahel on hoolikalt arvutatud, et võimaldada logo väga väikeste mõõtmetega trükkimist, samal ajal näidates ka suurt printimisel huvitavat detaili.
Vajadusel, näiteks ruumi puudumise tõttu, saab kaubamärki kasutada portreese illustreerimise elemendi jaoks.