Nõo viilutatud lihatoodete pakendit on alates 1999. aastast, mil see esmakordselt Emajõe Disaini poolt välja töötati, korduvalt edasi arendatud ja ümber kujundatud. Disainiuuendused langevad tavaliselt kokku lihatööstuse pakenditehnoloogia täiustumisega. Pakkematerjalid ja trükitehnoloogia on aastate jooksul edasi arenenud.
Nõo Lihavürsti uus tootearendusmeeskond on väga hästi kursis kombineeritud trükkimise / pakendamise tehnoloogiate piirangute ja võimalustega. Iga kord, kui pakendamismasinate tehnoloogias on uus hüpe, avanevad võimalused uuteks toodeteks ja pakendamislahendusteks – sel ajal on pakkimis-, trüki-, disaini- ja turundusmeeskond eriti tihedas koostöös- ikka selleks, et võimalusi maksimaalselt ära kasutada.
Viilutatud lihade puhul kasutatakse vaakumpakendamise meetodit. Iga pakendi etiketil on kujutatud kaubamärgi singatuurfotot- Lihavürsti banketilauas. Ümbrise kujundus kasutab ära pakendist läbipaistva toote (liha) värvi ja tekstuuri. Iga lihatoode näeb välja erinev ja seda omadust kasutatakse sarnaste toodete visuaalseks eristamiseks supermarketi riiulil.
Pakendamine on lihatoodete jaemüügi oluline aspekt, mille kohta võin julgelt väita, et see on nagu lihapakendamisettevõte, millel on lihatootmisvõimalused.