Kui Dimela ja Remedium otsustasid ühineda, oli koheselt vaja uut ettevõtte nime ja uut logo. Mõlemad ettevõtted olid pikaajalised Eesti veterinaarravimite hulgimüüjad, põllumajandus- ja lemmikloomade toodete turud. Nime ja logo muutused peavad olema klientidele ja töötajatele vastuvõetavad. Ma pakkusin, et oleks võimalik ühendada olemasolevad nimed ja ühendada olemasolevad logo kujundused uue visuaalse identiteedi loomiseks.
Valisime nime “Dimedium” ning hoides Dimedeli logo plussi, kasutades Remedium logo punast eesliidet, loodi uus logo disain, mis säilitas visuaalse järjepidevuse. Logode kombineerimisega oli see klientidele selge sõnum “muutus, kuid tuttav” ja see oli selge signaal töötajatele, et see on pikaajaliste firmade lugupidav ühinemine uueks ettevõtteks.