Enne selle logo loomist arvas klient, et nende olemasoleval logol oli teatud puudujääke – peale minu analüüsi lugemist olid nad nõus, et nende logo vajas tegelikult täiesti uut lahendust.
Kuigi organisatsiooni ametlik nimi on Jõudluskontrolli Keskus, tuntakse seda laiemalt JKK nime all, seega soovitasin lühendi ka logo sümbolisse lülitada – see lihtne ja loogiline identifitseerimine oli juba suur samm edasi eelmisest logost.
Stiliseeritud põllumajanduslooma sümbol meenutab karja põletusmärkide tegemiseks kasutatud raudu. Visuaalse identiteedi lahendus on loodud logo kahe versiooni põhjal. Esiteks terviklik logo koos sümboli ja tekstiga nii eesti kui inglise keeles ja teiseks versioon, kus on ainult sümbol ja JKK lühend, mis on mõeldud kasutamiseks identifitseerimiseks.
Koostati pikk nimekiri kohtadest, kus just logo ‘lühikest’ versiooni tuli kasutada, sealhulgas uus koduleht ja e-posti aadressid, milles oli lühend jkk. Kõige väiksem logo teise versiooni vajaminev trükisuurus on põllumajandusloomade kõrvamärkidel.