SAAREK ettevõtte profiil brošüüri kujundus

[vc_row row_type="row" type="full_width" icon_pack="font_awesome" content_menu_fe_icon="arrow_back" text_align="left" padding_top="20"][vc_column][vc_column_text]Eesti tõlk on vaja. In addition to the design of a logo and visual identity for Saarek, I also designed a company profile brochure for the frozen fruit and berries food ingredients producer. We agreed to make a very wide...

NÕO LIHAVÜRST kataloogi kujundus

[vc_row row_type="row" type="full_width" icon_pack="font_awesome" content_menu_fe_icon="arrow_back" text_align="left" padding_top="20"][vc_column][vc_column_text] Ülevaade Nõo Lihavürsti valitud toodete ja firma profiil. AS Nõo Lihatööstus on Baltimaade üks suurimaid, kauem tegutsenud ja kõige kaasaegsemaid lihatööstusi, mis toodavad igal nädalal üle 400 erineva toote, ulatudes värskest lihast kuni suitsutatud singini. Tooted on peamiselt sealiha ja...

PEIPSIMAA Maa ja rahvas – brošüüri kujundus

[vc_row row_type="row" type="full_width" icon_pack="font_awesome" content_menu_fe_icon="arrow_back" text_align="left" padding_top="20"][vc_column][vc_column_text]Eesti tõlk on vaja. “PEIPSIMAA The Place and the People” book is the flagship publication of the recently established Peipsimaa Turism www.visitpeipsi.com marketing initiative. The text for this 20 pages plus cover publication has been written by Juhani Püttsepp in...

Estonian Economy aruande kujundus

[vc_row row_type="row" type="full_width" icon_pack="font_awesome" content_menu_fe_icon="arrow_back" text_align="left" padding_top="20"][vc_column][vc_column_text] ‘Eesti majandus: konkurentsivõime ja tuleviku väljavaated’ on 72-leheküljeline raport, mille andis välja riigikantselei. Raport on kirjutatud tõsises akadeemilises stiilis ning sisaldab palju graafikuid, jooniseid, lisasid ja joonealuseid märkusi. Disainis on kasutatud kahte värvi – tumesinist ja halli, graafikutel kasutati...

Struve Tartu Meridian voldiku kujundus

[vc_row row_type="row" type="full_width" icon_pack="font_awesome" content_menu_fe_icon="arrow_back" text_align="left" padding_top="20"][vc_column][vc_column_text] Eesti tõlk on vaja. A small leaflet with an accordion fold, one side English, the other side Estonian language. Depending on how folded, the front cover can be presented as either English or Estonian. The original text was researched and written...

Other Possibilities bukleti kujundus

[vc_row row_type="row" type="full_width" icon_pack="font_awesome" content_menu_fe_icon="arrow_back" text_align="left" padding_top="20"][vc_column][vc_column_text] Eesti tõlk on vaja. Other Possibilities was a very interesting design project. Artist Sarah Fuller has developed a method of engaging people with dementia in animated conversation and adventures. When a small group of people with dementia were shown everyday...

Discover Tartu brošüüri kujundus

[vc_row row_type="row" type="full_width" icon_pack="font_awesome" content_menu_fe_icon="arrow_back" text_align="left" padding_top="20"][vc_column][vc_column_text] Tartu Linnavalitsus soovis edendada Tartu kui turismi sihtkoha imidzit ning oli nõus ohtralt fotosid kasutava kontseptsiooniga selmet kasutada palju teksti. A5 formaadis trükise esikaanel on kasutatud Tartu linnale omast stiili, kus Tartu sümbol on Adobe Photoshopi abil pisut moonutatud. Trükis...

Ühel teljel ümber planeedi – raamatukujundus

[vc_row row_type="row" type="full_width" icon_pack="font_awesome" content_menu_fe_icon="arrow_back" text_align="left" padding_top="20"][vc_column][vc_column_text] Raamat kõneleb esimeste eestlastena BMW mootorrattal maakerale tiiru peale teinud Kariina Tšursin-Sootla ja Margus Sootla 1126 päeva väldanud seiklusest läbi 70 riigi. Esmalt eestikeelsena pealkirjaga “Ühel teljel ümber planeedi” ilmunud raamat pälvis Go Reisiajakirja poolt Aasta Reisiraamatu tiitli. Raamatu...

Tartu: city of smart entrepreneurship brošüüri kujundus

[vc_row row_type="row" type="full_width" icon_pack="font_awesome" content_menu_fe_icon="arrow_back" text_align="left" padding_top="20"][vc_column][vc_column_text] Eesti tõlk on vaja. Tartu City Government wanted to update the promotional brochure (the first version was designed and written by Emajõe Disain in 2003 and updated every few years). The original design formula of photomontage on the top of...

Tartumaa arengustrateegia 2014 brošüüri kujundus

[vc_row row_type="row" type="full_width" icon_pack="font_awesome" content_menu_fe_icon="arrow_back" text_align="left" padding_top="20"][vc_column][vc_column_text] Tartumaa arengustrateegia 2014 on tegelikult 20-leheküljeline kokkuvõte üle 500-leheküljelisest dokumendist. Trükise eesmärgiks oli muuta mahukas ja kompleksne materjal rahvale kergesti kättesaadavaks. Kuigi kasutatud formaat oli ebastandardne, sai seda trükiplaatidele efektiivselt mahutada. Tekst oli jaotatud osadeks ja alapunktideks, kuid väga erineva...

EMÜ Eesti Maaülikool brošüüri kujundus

[vc_row row_type="row" type="full_width" icon_pack="font_awesome" content_menu_fe_icon="arrow_back" text_align="left" padding_top="20"][vc_column][vc_column_text]Eesti keele tõlkimine on vajalik. As part of designing the graphic visual identity for EMÜ, the Estonian University of Life Sciences, I also specified how a consistent style could be achieved over the wide range of publications produced by various...